четвртак, 6. септембар 2018.

SIJA BALKANSKO ZLATO

Mladi džudista iz Zvornika Vasilije Vujičić ređa uspeh za uspehom










ZVORNIK - Mladi džudista Vaslije Vujičić iz Zvornika, član džudo kluba "Srpski soko" postigao je veliki uspeh osvajanjem prvog mesta i zlatne medalje na prvenstvu Balkana za seniore, koje je održano u Kavadarcima u Makedoniji. Ovaj uspeh je još veći, ako se ima na umu da je on još uvek junior.

















- Nisam planirao da radim kao senior, jer se spremam za nastupe u juniorskoj konkurenciji. Međutim, kako sam se povredio, morao sam da propustim juniorsko  prvenstvo pa sam na predlog Ognjena Pavlovića, predsednika Džudo saveza Republike Srpske, krenuo na seniorsko prvenstvo Balkana. Bili smo svesni da ću raditi sa takmičarima koji su po pet i više godina stariji od mene, ali se nisam plašio izazova. Imao sam četiri borbe i sve rešio pobedama na ipon. U finalu sam bio bolji od predstavnika Crne Gore Jovana Pekovića, koji je veoma iskusan borac, čime je moj uspeh još veći, rekao nam je Vujičić.
On je doprineo da reprezentacija Bosne i Hercegovine osvoji prvo mesto u ekipnoj konkurenciji jer je dobio odlučujuću borbu u kategriji plus sto kilograma.
Vasilije Vujičić je nedavno u rumunskog gradu Klužu, gde je na takmičenju za Evro Kup za juniore osvojio bronzanu medalju.
-  Trenutno se spremam za juniorsko prvenstvo Evrope koje će biti za desetak dana u Sofiji i na kojem ciljam jednu od medalja. Nakon toga, sredinom oktobra očekuje me svetsko prevenstvo za juniore na kojem mi je cilj neka od medalja, dodao je Vujičić, koji je trenutno na 12 mestu svetske liste za juniore.
Vujičić ima 19 godina a džudoom sa bavi desetak godina, sve u "Srpskom sokolu" čiji je zaštitni znak.
Do sada je nekoliko puta bio prvak Republike Srpske i Bosne i Hercegovine u raznim težinskim  i uzrasnim kategorijama. Osvojio je pet evropskih  i četiri balkanske medalje, a jedan od najvećih uspeha mu je treće mesto na prvenstvu Evrope u Finskoj.
Pored osvojenih medalja, Vujičić je dobio i druga značajna priznanja.
- Posebno mi je drago što sam 2016. godine dobio priznanje za deset najboljih rezulatata u BiH te godine. Dva puta sam biran za najperspektivnijeg sportistu Republike Srpske i dva puta bio sportista grada Zvornika. Najve}e zasluge za moj uspeh imaju treneri Dragan Božović i Ognjen Pavlović.
Ovaj uzorni sportista, među najboqim džudistima u Republici Srpskoj i Bosni i Hercegovini, ima velike planove a svi su vezani za uspehe u seniorskoj konkurenciji.
- Želja mi je da osvojim medalju na evropskom i svetskom prvenstvu, a zašto da ne, i na Olimpijskim igrama, optimista  je Vujičić.
Po talentu i volji da postiže što bolje rezultate, ne sumnjamo da će uspeti, što mu od srca želimo.

    Drago Gajić

Нема коментара:

Постави коментар